Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Fejléc elérhetőségek

+36 (96) 950-959 H - P : 8:00 - 17:00

Vásárlási tudnivalók

1. Hogyan kezdj neki?

2. Regisztráció / Adatmódosítás

3. Rendeléskövetés

4. Házhozszállítás futárszolgálattal

5. Rendelések személyes átvétele

6. Fizetési módok

7. Hűségprogram

8. Akciók, kedvezmények, kuponok


1. Hogyan kezdj neki?


Termékek keresése, böngészése
Az Elcanino webáruházban kényelmesen és könnyen megtalálhatod a termékeket amiket meg szeretnél vásárolni kedvencednek. Ha nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél megrendelni a keresők és a különböző szempontok alapján történő szűrések segítségével könnyen rátalálhatsz a számotokra legmegfelelőbb termékekre.
Keresés kulcsszó alapján: Amennyiben tudod a keresett  termék nevét, kezdd el beírni az oldal tetején található kereső mezőbe. Segítünk megtalálni azzal, hogy a kereső már a beíráskor megmutatja azokat a termékeket, melyek nevében szerepel a kulcsszó. Ha nincs találat, a nagyító ikonra kattintva nem csak a névben való egyezés szerint kapod a listát, hanem a termék leírásában is keres a rendszer.
Katalógus böngészése: Amennyiben a termékkatalógust szeretnéd elérni, úgy keresd meg a főoldal tetején található menüsort. Vidd az egérkurzort az egyes az általad megnézni kívánt állatfaj nevére és már kezdheted is a böngészést. Itt rendezve megtalálod alkategóriák szerint az összes terméket.

Használd a Villámnézetet, ha nem szeretnél minden egyes termék oldalára belépni. Ezzel a funkcióval betekinthetsz a termék főbb adataiba, beteheted a kosárba anélkül, hogy elhagynád a találati lista oldalt.

A részletes nézeti oldalon elolvashatod a termék leírását, összetételét, használati útmutatóját, információkat kaphatsz a szállítási feltételekről,  illetve megnézheted, másoknak mi volt a tapasztalata az adott termékkel kapcsolatban. Minden termék leírásában láthatod, hogy az adott terméket a gyártó milyen kutyáknak, illetve macskáknak javasolja. Ez lehet életkor, illetve méret szerinti ajánlás, de speciális tápok esetén az összetétel alapján különböző betegségekre, allergiákra vagy éppen érzékenységre is lehet ajánlás.

A termékeket két különböző raktárállapottal különböztettük meg.  Az "elérhető" állapot kék színnel van megjelölve, ami 3-5 napos szállítási határidőt jelent.  A "raktáron" állapot zöld színnel van megjelölve, ami 1-3 nap szállítási határidőt jelent

Megrendelés feladása, vásárlás véglegesítése

Ha a terméket a kosárba tetted, választhatsz, hogy folytatod a vásárlást vagy a kasszához lépsz. Ha folytatod a vásárlást, a korábban kiválasztott termék nem vész el, ugyanis mi a kiválasztott termékeket gyűjtjük a kosaradban, böngéssz nyugodtan tovább. Ha végeztél és fizetni szeretnél, akkor lépj vissza a kosárba. Itt még tudsz változtatni a rendeléseden, esetleg növelni a termékek darabszámát vagy kivenni egy terméket.

Amennyiben kaptál tőlünk egy kupont, szintén itt tudod beváltani.

A fizetéshez klikkelj a "Tovább" gombra. Ezzel elindul a rendelési folyamat, melynek során meg kell majd adnod, hogy kérsz-e kiszállítást vagy személyesen szeretnéd átvenni a rendelésed, illetve milyen névre és címre állítsuk ki a számlát és hogyan szeretnél fizetni.

Amennyiben korábban már regisztráltál az áruházban (vásárlás során adtál meg jelszót), akkor add meg az e-mail címedet és a választott jelszavad. (Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor segítünk és küldünk ideigleneset!). Amennyiben még nem rendelkezel regisztrációval, válaszd ki a "regisztráció" lehetőséget, majd nyomj a "Tovább" gombra. Ha regisztráció nélkül szeretnél vásárolni, akkor válaszd ki a "Vásárlás regisztráció nélkül" lehetőséget, majd szintén nyomj a "Tovább" gombra. A regisztrációval kapcsolatos tudnivalókat itt olvashatod el.

Válaszd ki, milyen címre küldjük a megrendelést (akkor is adj meg címet ha személyesen szeretnéd átvenni a rendelést, ezt használhatod szállítási címnek is). Ha már rögzítettél korábban címet, adhatsz meg újat is vagy választhatsz a korábbiak közül. Ha más címre szeretnéd a számlát, mint a szállítást, akkor azt is itt adhatod meg, választhatod ki. Mindenképpen olyan telefonszámot adj meg, amin szükség esetén elérhetünk, illetve amin a futár is el tud érni a szállítás napján (javasoljuk a mobil telefonszám megadását).

Nem kötelező jelszót megadni! Ha megadsz egy jelszót, akkor automatikusan regisztrált felhasználó leszel és adataidat el tudjuk tárolni, részt veszel hűségpont rendszerünkben és számos szolgáltatást tudsz igénybe venni. Ha nem adsz meg jelszót, akkor is rendelhetsz, de legközelebb ismét meg kell adnod minden adatot és a regisztrált vásárlóknak szóló kedvezményekben sem részesülhetsz!

A következő lépésben tudod kiválasztani a megrendelésed átvételének módját. Ez lehet személyes átvétel vagy házhozszállítás. Ezekről később olvashatsz bővebben!

A következő oldalon megadhatod, hogy hogyan szeretnéd megrendelésed ellenértékét kiegyenlíteni. A lehetséges fizetési módokról alább olvashatsz.

Az utolsó oldalon ellenőrizheted adataidat, a megrendelt termékeket. Amennyiben futárszolgálattal kéred a szállítást, megadhatsz egy mobilszámot, melyre a futárszolgálat a szállítás napján küld egy SMS értesítőt, hogy mely órákban várható az érkezése. Ezen az oldalon írhatsz rövid üzenetet a futárnak, illetve nekünk, a vásárlással, illetve a szállítással kapcsolatban. Amennyiben fel szeretnéd használni a hűségpontjaidat, akkor ezt itt jelölheted és természetesen azt is láthatod, hogy az adott rendelésedhez mennyi hűségpontot fogsz kapni.

Ha mindent rendben találsz, akkor már csak a vásárlási feltételek elfogadása van hátra, majd a "Megrendelés" gombbal véglegesítheted a rendelésedet.

Megrendelésedről egy tájékoztató e-mail-t küldünk, amiben majd minden információt megtalálsz. Ez nem számít a rendelés visszaigazolásának, ezt később fogjuk küldeni, amint feldolgoztunk a megrendelésed. A visszaigazolást általában munkaidőben 1 órán belül, de legkésőbb 4 órán belül megkapod. Amennyiben ez elmaradt, nem kaptad meg kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Az utolsó oldalon és e-mail-ben is megkapod a rendelésed azonosítóját, amire később tudsz hivatkozni, ha érdeklődni szeretnél a csomagod után.

Amennyiben 48 órán belül nem kapsz a megrendelésedre visszaigazoló e-mail-t, rendelésedtől elállhatsz, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól.

Amennyiben a megrendelés leadását követően változtatni szeretnél a rendeléseden (termékeket hozzáadni, esetleg törölni), erre lehetőség van egészen addig, amíg a rendelés állapota "Függőben lévő" vagy "Feldolgozás alatt". Ha a rendelés állapota "Csomagolás alatt" vagy "Szállítás alatt", akkor sajnos a csomag tartalmán módosítani nem áll módunkban. Rendelésed állapotát a "Rendelések" menüpontban tudod követni, amit a profil csíkon találsz. A rendelés esetleges módosításához vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

 


2. Regisztráció és adatmódosítás

Megéri regisztrálni az Elcanino áruházába!

Gyorsan leszögezzük: nem kell regisztráció a vásárláshoz, anélkül is tudsz rendelést leadni! De megéri!

Amennyiben a személyes  adatok megadásánál jelszót is megadsz (csak ennyit kell tenned ahhoz, hogy regisztrálj!), később sokkal egyszerűbben, kényelmesebben tudsz majd rendelést feladni, mivel eltároljuk a korábban használt szállítási és számlázási címeket, így ezeket nem kell minden egyes alkalommal megadnod.

Hűségpont gyűjtő programunkban csak regisztrált felhasználóink vehetnek részt. Minden termék megvásárlása után hűségpontokat írunk jóvá, mely pontokat későbbi vásárlásoknál fel tudsz használni.

Regisztrálj, hogy ne maradj le az egyedi kedvezményekről. Értesülj elsőnek az ajánlatokról.

 

Adatmódosítás

Amennyiben szeretnéd adataidat módosítani, például a szállítási címet vagy a jelszavadat, akkor ehhez először be kell jelentkezned e-mail címeddel és jelszavaddal a fejlécben található belépés fülön. Sikeres belépés után az fejlécben megjelenik az "Üdvözöljük" menüpont(Keresztneveddel ellátva), ahol minden a regisztrációdhoz tartozó funkció megtalálható. Itt tudod megnézni, hogy hűségpont egyenleged hogy áll, tudod, korábbi rendeléseidet megtekinteni. A "Fiókadatok módosítása" menüpontban személyes adataidat tudod módosítani.

 


3. Rendeléskövetés

Amennyiben sikeresen feladtad a rendelésed (és megkaptad a rendelésed azonosítóját), később folyamatosan nyomon követheted aktuális állapotát.

Itt láthatod, hogy hol tartunk a feldolgozásban és azt is, hogy mikor került a futárszolgálathoz vagy jöhetsz-e érte a boltunkba.

 


4. Házhozszállítás futárszolgálattal

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Magyarország egész területére szállítunk, egységes díjszabással.

Ha rendelésed bruttó végösszege meghaladja a 9.999 Ft-ot, akkor a csomagot INGYEN szállítjuk házhoz!

Sőt! Rendelj legalább 20.000 Ft-ért és 200 hűségpontot írunk jóvá!

Bővebb információk a hűségpont rendszerről

 

Szállítási és csomagolási díjtáblázat

Megrendelt termékek bruttó végösszege Fizetendő (bruttó)
0 - 9 999 Ft 999 Ft
10 000 - 19 999 Ft INGYENES!
20 000 Ft felett INGYENES + 200 pont ajándékba

 * A házhoz szállítás díjszabása nem tartalmazza az esetlegesen felmerülő kezelési költségeket, amiről Fizetési módok pontban tájékozódhatsz részletesebben.

Mikor kapom meg a csomagot?

Minden termék oldalán megtalálod, hogy az adott terméknek mi a várható "Szállítási ideje". Ez azt jelenti, hogy az esetek nagy többségében a terméket ezen határidőn belül megkapod. Természetesen, közbejöhetnek rajtunk kívülálló események, melyek miatt ettől néha el kell térnünk, de ezt minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezzük feléd.

Amennyiben egy termék mellett a várható szállítási idő "1 munkanap" illetve látható a "Raktáron" jelzés, az azt jelenti, hogy a délután 15 óráig leadott rendelésbe foglalt terméket már a következő munkanapon kiszállítjuk. Amennyiben vidéki Pick Pack Pontra kéred az átvételt a szállítási határidő 2 munkanapra módosul!

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet?

Házhozszállítás futárszolgálattal

A megrendeléseket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., futárszolgálat szállítja házhoz, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között.

Kérjük, olyan szállítási címet adj meg, ahol a csomag 8 és 17 óra között sikeresen kézbesíthető. Telefonos elérhetőséghez szintén olyan telefonszám megadását javasoljuk, ahol napközben elérhető vagy.

A csomag érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben tájékoztatjuk Vásárlóinkat!

A futár cég alkalmazottai alapesetben a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Természetesen meg lehet kérni a futárt adott esetben, hogy segítsen például telken belül beszállítani (garázsba, tárolóba stb.), de ez hivatalosan nem tartozik a munkakörükbe, ezért ezt kérjük egyénileg intézzétek a futárral.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz egy diszpécsertől a csomagod felől. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre és a megrendelést töröljük.

A rendelés során a "Megjegyzés" rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást, amely alapján a futár könnyebben odatalál. A kapucsengő számának megadásával is sokat segíthetsz!

Amennyiben a megrendelés feladásakor kérsz SMS értesítőt, úgy a szállítás napján reggel SMS-ben értesít a futárszolgálat, hogy a

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.: milyen időintervallumban várható aznap a kiszállítás

A feladott csomag csomagszámát mind e-mail-ben, mind az értesítő SMS-ben megkapod, ezen a számon hivatkozhatsz a csomagodra, ha problémád akad.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetőségei:

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. GLS

+36 1 802 0265

+36 20 890-0660

info@gls-hungary.com

A következő oldalon Interneten is nyomonkövetheted csomagod (a csomagszámot a kiszállítást megelőző napon küldjük el).

GLS csomagkereső

 

Átvétel Pick Pack Pont-on

Pick Pack Pontok Magyarország több mint 190 városában vannak. Az Inmedio és a Relay üzletek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáinvalamint a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport –, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Szintén átvevőpontokkal rendelkező partnerek: Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax hálózat üzletei –valamint a Co-op Star hálózat boltjai. A MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomások akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. A több mint 500 Pick Pack Pont bármelyikén történő átvétel ötvözi a személyes átvétel és a futáros kézbesítés előnyeit. Rendelését becsomagolva veheti át a kiválasztott ponton, a csomag megérkezéséről szóló értesítést követő 7 munkanapon belül, bármely napon 8 és 20 óra között. A Pick Pack Pontokon a készpénzes fizetés mellett a megjelölt üzletekben bankkártyával történő fizetésre is lehetőség van.

 

Átvétel FoxPost automata csomagátvételi pontokon

A FoxPost egy új, egyszerű, automata csomagátvételi lehetőség, amely elsősorban bevásárlóközpontokban érhető el. Sokkal időtakarékosabb, mint a hagyományos futárszolgálatok, hiszen nem kell egész nap várni a futárt, a bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átvehetők a csomagok. Az SMS-ben kapott kód felhasználásával, gyorsan és egyszerűen juthatsz a megrendelt termékekhez és ha kell, átvételkor bankkártyával is fizethetsz. Mindezt emberi beavatkozás, sorbanállás nélkül. Bővebb információkat ezen az oldalon illetve a FoxPost oldalain találhatsz!

 

 


5. Rendelések személyes átvétele

Címünk: 9091 Ravazd, Országút u. 23. - a parkolás INGYENES!

FONTOS: Ravazdi raktárunk kizárólag átvételi pontként működik. Az interneten nem megrendelt termékek vásárlására, böngészésére, kipróbálására sajnos nincs lehetőség. Amennyiben a termékek kiválasztásában, megrendelésében segítségre van szükséged, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mail-ben!

Amennyiben a megrendelés feladásakor a személyes átvételt választod, amint minden termék megérkezett és összeállt a csomag, mi küldünk egy értesítő e-mailt, hogy jöhetsz a termékekért. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!

Személyes átvételre hétköznap 8:00 és 17:00 óra között van lehetőség. Átvételi pontunkon készpénzben, vagy bankkártyával illetve előre átutalással tudsz fizetni.

 


6. Fizetési módok

ONLINE Bankkártyás fizetés (Barion)

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheted. A biztonságos bankkártyás fizetést a Barion Payment Zrt. szavatolja. Használhatsz MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro kártyákat – utóbbit csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi –, valamint internetes használatra alkalmas webkártyát. Adataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek, mivel a fizetés a Barion titkosított oldalán történik. Kártyaadataidat kizárólag a Barion kezeli a 2048 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakcióazonosítót – ez a szám azonosítja a bankod felé a kártyás fizetést. 

A bankkártyás fizetés a következőképpen történik:

  • a webáruház oldalán kiválasztod az árut
  • a Pénztárnál megadod a szállítási módot, illetve a bankkártyás fizetési módot, majd megnyomod a "Megrendelem!" gombot
  • ezt követően átkerülsz a Barion biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadod a kártyaadatait
  • ezt követően (még mindig a Barion oldalán) a "Fizetés" gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót – a bank ilyenkor ellenőrzi az adatokat, ez néhány másodperc alatt lezajlik
  • a fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz

A sikeres tranzakciót követően (a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadása után) a Barion elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével. A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára vagy a böngésző "Vissza/Back" , illetve a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, esetleg bezárod a böngésző ablakot, mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba. Ha a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

Bővebb információt a bankkártyás fizetésről itt olvashatsz!

 

Fizetés az áru átvételekor (utánvét)

Amennyiben házhozszállítást választottál, lehetőség van utólagos, készpénzes és bankkártyás fizetésre is a futárnál. Ebben az esetben a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned a rendelés ellenértékét. A futárszolgálatnak az átvételkor készpénzben és bankkártyával is lehet fizetni. American Express kártyával nem lehetséges a futárnál történő fizetés.

Utánvétes fizetési módnál Webáruházunk kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a vásárlót. Webáruházunk utánvét-kezelési költsége ársávokban került meghatározásra, amelyről a vásárlót tájékoztatjuk a rendelés feladása közben. Bruttó árak kerültek feltüntetésre.

Utánvét összege Díja
0 - 20 000Ft 350
20 000 - 50 000Ft 535
50 000 - 100 000Ft 826

 

Fizetés banki előre utalással

Ha nem szeretnél sem készpénzzel fizetni, sem bankkártyával, lehetőség van banki utalásra. Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása, illetve személyes átvétel esetén az átvétel előtt, előre kell átutalni az F-Universal Bt. bankszámlájára. Kérjük, hogy az utalás " Közlemény/megjegyzés" rovatába írd bele a rendelés azonosítóját és a nevedet, hogy ne kallódjon el az utalásod. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke, mi e-mail-ben értesítünk, hogy mikor megy a futár, illetve mikortól tudod átvenni az árut.

Utalási információk:

F-Universal Bt.

OTP Bank Zrt.

számlaszám: 11737155-20000947

 

Fizetés kedvezményes kuponnal (csak on-line rendelés leadása esetén)

Amennyiben kedvezményes kupont szeretnél felhasználni a fizetéshez, erre a fizetés menüpontban van lehetőséged. Egy vásárlás alkalmával csak egy kupon használható fel, és kupont érvényesíteni csak házhozszállítás esetén tudsz, személyes átvételnél erre nincs lehetőség.

 


7. Hűségprogram

 

A hűségpont rendszer lényege, hogy minden megvásárolt termék után ún. hűségpontokat írunk jóvá minden regisztrált vásárlónknak. A jóváírt hűségpontokat folyamatosan lehet gyűjteni és későbbi vásárlásoknál fel lehet használni.

1 hűségpont 2 Ft-ot jelent

Minden termék mellett láthatod, hogy a termék megvásárlása esetén mennyi hűségpontot kaphatsz. A rendelések feladásánál pedig összesítve fogod látni, hogy az adott termékek megrendelésével mennyi hűségpont jár.

Hűségpontjaidat bármikor meg tudod nézni, ellenőrizni tudod, hogy egyenleged hogy áll. Ezt, a sikeres belépés után, a Fiókodban az "Új Hűségpontok" menüpontnál találod meg.

A hűségpontokat a rendelés feladása során válthatod be. Miután kiválasztottad a fizetési módot, az ellenőrzés oldalon található egy hűsépontok felhasználására vonatkozó rész. Itt csak be kell pipálnod, hogy fel akarod használni a pontjaidat az aktuális vásárláshoz és így a végösszeg automatikusan csökken.

A hűségpontok készpénzre nem válthatóak!

Fontos tudnivalók a hűségpontokkal kapcsolatban:

1. Minden - és kizárólag - interneten leadott megrendelés után jár hűségpont

2. Egy rendeléshez tartozó hűségpontok automatikusan jó lesznek írva, miután megrendelted a kiválasztott áru(ka)t. Személyes átvétel esetén a jóváírás szintén az átvétel napján megtörténik.

3. Minden megszerzett hűségpont a jóváírástól számított 6 hónapig érvényes, ezután érvényét veszti. Természetesen, nem a teljes hűségpont egyenlegedről van szó, hanem csak mindig azokról a pontokról, amelyeket 6 hónapja írtunk jóvá.

 


8. Akciók, kedvezmények, kuponok

Az Elcanino.hu oldalon, hírlevélben, más felületen megjelenő, de az Elcanino.hu áruházra vonatkozó reklámban feltüntetett akciók, kedvezmények, kuponok és vásárlási utalványok alapesetben nem összevonhatóak. Minden vásárlás során csak egyféle kedvezmény érvényesíthető.

Ez a korlátozás nem vonatkozik a hűségpontok felhasználására, valamint olyan akciókra, ahol a többes felhasználás külön engedélyezve van.